CMT Chojnice Sp. z o. o.
ul. Zakładowa 6
89-600 Chojnice
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ
KRS 0000114022
Kapitał zakładowy 4023000.-PLN
NIP 555-18-68-731
 
Media o nas
Transport 5/2011 ; Naczepa do transportu produktów rolnych luzem

  

 

    

       W kwietniu tego roku oferta CMT poszerzyła się o nową naczepę przeznaczoną dla firm zajmujących się transportem produktów rolnych luzem. Cechą charakterystyczną tej konstrukcji jest przenośnik taśmowy umieszczony centralnie w dolnej części skrzyni ładunkowej. Taśma napędzana jest trójfazowym silnikiem elektrycznym połączonym z przekładnią ślimakową. Do rozładunku naczepy konieczne jest zapewnienie zewnętrznego źródła zasilania. Wykorzystanie w układzie sterowania falownika, pozwala na regulację prędkości liniowej przenośnika. Ponadto uzyskuje się efekt łagodnegostartu przenośnika. Za pomocą przycisków na konsoli sterującej lub pilocie zdalnego sterowania możliwa jest skokowa zmiana prędkości w zaprogramowanym wcześniej zakresie. W celu ochrony ładunku przed uszkodzeniami w trakcie załadunku, wewnątrz skrzyni montowane są specjalne „amortyzatory upadku”. Zazwyczaj są to podwieszone w poprzek naczepy pasy. W ten sposób podczas załadunku z użyciem zewnętrznego przenośnika, ładunek nie spada bezpośrednio z dużej wysokości na dno skrzyni, a jego upadek jest amortyzowany. Dno skrzyni jak i same ściany boczne tworzą lej, który umożliwia osypywanie się ładunku na przenośnik. Bezpośrednio nad nim zamontowano osłonę w kształcie daszka, tak aby ciężar ładunku nie naciskał bezpośrednio na taśmę przenośnika. Szczególną uwagę w procesie konstruowania zwrócono na osiągnięcie jak najniższej masy własnej naczepy. Indywidualne podejście do konstrukcji oraz zastosowanie stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości złożyło się na uzyskanie masy własnej wynoszącej ok. 7000 kg w zależności od wybranego wariantu wyposażenia. Układ jezdny stanowi zespół trzech osi renomowanego producenta o dopuszczalnym obciążeniu konstrukcyjnym 9000 kg. Układ hamulcowy EBS z funkcją RSS (Roll Stability System) oraz zawieszenie pneumatyczne zapewnia zwiększone bezpieczeństwo i komfort prowadzenia naczepy. Choć głównym przeznaczeniem naczepy jest transport ziemniaków to użytkować można ją również w transporcie warzyw jak również zbóż. Niecodzienny kształt naczepy z pewnością zwróci uwagę użytkowników dróg nie tylko w Polsce ale i Europie, co w połączeniu z dużą i gładką powierzchnią reklamową ścian może być dodatkowym atutem marketingowym dla firm z branży transportowej.


 

English version Wersja polska
O firmie
Punkty serwisowe
Filmy
      Media o nas
Kontakt
Nasza Oferta
Usługi
Produkty od zaraz
Naczepy
SEMI
JUMBO z plandeką
JUMBO platforma
MEGA
Specjalistyczne
Wywrotki aluminiowe
Wywrotki stalowe halvpipe
Wywrotka szczelna
Naczepa pasówka
Naczepa stalowa do złomu
Zabudowy
Skrzyniowe
Wywrotki tylnozsypowe
Wywrotki trójstronne
Zestawy
Przyczepy
Tandem
Triadem
Na obrotnicy
Wywrotki
Licznik odwiedzin:

(od stycznia 2007 r.)
O firmie   Punkty serwisowe   Filmy   Media o nas   Kontakt   Nasza Oferta   Usługi   Produkty od zaraz   R-net Strony Internetowe